Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettgod-morgon
Läst 835 ggr
[Tassy]
0

Goddag 20:e juli

Hej på er allesammans?

Vart tar ni vägen skuggisar?

Själv har jag varit på släktträff ute i stockholms skärgård, och är mest glad att vara hemma igen hehe Tungan ute

Jag försöker mest hålla mig still nu då lederna bråkar mer än vanligt, peppar peppar mestadels utan smärta dock, och håller mig mest till mina älskade böcker. Vad vore väl livet utan dem?

Allergierna blir sakta sämre också, otäckt för nu kan jag inte vistas tryggt utomhus ens.

Chestnut
0

God dag Glad

jag är i min egna lilla värld ¨känns det som.. Mår dåligt av tabletterna och mår dåligt av näringsbristen. Imorgon ska mamma ringa sjukhuset igen och rådfråga om inte det vänder nu under kvällen.

Proverna har kommit iväg nu i alla fall så peppar peppar, kanske får någon diagnos snart. Och med diagnos följer förhoppningsvis en effektiv behandling istället för bara smärtstillande.

Besviken över att jag inte kan jobba, bara att sitta vid datorn 5-10 min måste följas av en vilopaus på minst en timme. Rynkar på näsan Förlorar 280:-/dag jag är hemma. Med en total maxlön på 4200:- känns de där pengarna riktigt hårt…

Nää, nu är det dags för vilpaus igen innan syrran kommer hem från sitt jobb.

Med vänliga hälsningar
Chess

sissie
0

Hej på er. En annan har jobbat. Tror många fortfarande är på resade semesterfot.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg