Kommer vara borta en hel del framöver
Från och med 1/8 kommer jag i längre perioder befinna mig ute på landet där det inte finns en internetuppkoppling ännu.
Dock kommer jag vara tillgänglig ett par dagar första veckan i augusti då jag ska på läkarbesök samt vid skolstarten.
Redan under de närmsta dagarna kommer jag vara svår att få tag på, håller på att packa för fullt.
Om ni har frågor kring sajten så rekommederar jag er att vända er till sissie (sajtvärd) eller någon av de andra medarbetarna.
Om ni behöver få tag i just mig akut så har Tassy min mejladress och mitt mobilnummer. Men kommer som sagt att titta in korta stunder då och då 
Hoppas att ni alla får en lika trevlig tid framöver som jag kommer att få, detta är en slags nystart för mig som behövs. 
KRAM
Med vänliga hälsningar
Chess
Ha det riktigt bra och sköt om dig väl nu!
Tror ni vi alla finns kvar här och väntar på dig. men jisses tänk på dig själv just nu i första hand. Må väl och sköt om dig
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Lycka till nu! Detta är du så värd, som du har kämpat! 
Låter underbart :) passa på och njut. Mycket lycka till dig!
Ha det gott och titta in när du kan.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Tack allihop 
Jisses vad det sliter på kroppen: packa, laga mat (i mängder som fryses in), städa, försöka äta, ta en powernap när tabletterna slår till i skallen.
Men samtidigt är jag som ett litet barn dagarna innan julafton, åhh vad kul det här ska bli! 
Nää, nu ska jag fortsätta jaga ridstrumpor 
Med vänliga hälsningar
Chess
Det låter som om du har roligt. Önskar dig lycka till med flytten.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Lycka till :) jag flyttar med, förmodligen på fredag :) Det är roligast att packa upp ;) Ha det gott. Kramar