AJ! - Gnälliga jag
Mina ben och knän framför allt gör ont. Molvärk kan man väl ha ibland. Kan inte skylla på kraftig övervikt även om jag inte är trådsmal. Någon bilring finns allt och den är inte svår att hitta.
Känner mig som en gnällkärring, speciellt när jag vet att ni har ont jämt. Så jag får ta det med jämmod och ta det som en lärdom och insikt i hur era bra dagar är. Kan tänka mig att det som jag tycker är jobbigt just nu, är som ett myggbett för er.
Tycker så synd om … Er. På mig går det ju över, hoppas jag. Men ni får dras med det jämt mer eller mindre.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
mja, du kan inte jämföra plötslig intensiv värk med kronisk, för den bistra sanningen är att man lär sig att leva med skiten, så din nuvarande värk kan vara bra mycket värre. Går omöjligt att veta.
Skickar i vilket falll ett gäng styrkande tröstekramar. 
Tusen Tack Tassy!
Fast jag ser det nog tvärt om. Att leva med konstant värk och "vänja" sig vid den och lära sig att leva med den måste vara värre. Jag vet ju att min tillfälliga värk går ju över. Som om man slår i en tå riktigt hårt. Gör väldigt ont så man säger många långa harranger, men ett par dagar senare så är den borta så man glömmer den. Ni kan ju aldrig glömma den då den hela tiden gör sig påmind.
Jag tycker ni är beundransvärda som kan leva med värk. Jag skulle klättra på väggarna.
Wrooom!
#2 Fast nu talr jag om det fysiska, och jag tror du mer berör det psykiska i det hela. Visst är det värre att ha koniskt ont, absolut, men den direkta smärtan du känner är nog vassare eller hur jag ska förklara. 
Håller med Tassy. Jag är betydligt gnälligare och tyckar att akut värk är jobbigare än den ständiga värken.
Så du har all rätt i världen att gnälla 
Med vänliga hälsningar
Chess
Ni är gulliga.
Tog några magnesiumpiller som hjälp mig förr. Det verkar som det blir bättre.
Nog med mitt gnäll just nu. Tack för er omtanke. Ni är gulliga.
Wrooom!

Att gå med kronisk smärta är jobbigt men samtidigt så måste man på nåt sätt bearbeta för att orka ha smärtan jämnt.
Så för mig är det den akuta smärtan som är värst. Dels är det ju då en smärta som jag inte känner igen vilket ger mig oro för vad det är mer som är på gång.
Men det är också det att när den akuta smärtan skär igenom den smärtan man redan här. Då är den stark.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Håller med de andra. Den ständiga värken lär man sig på nåt sätt att leva med och man får någon sorts ny normalstandard eller vad jag ska kalla det.
Men när man får extra toppar blir det jobbigt även för mig.
Hej ANNIA. Kul att se dig här.
#6 Om akut smärta tar sig igenom annan smärta då måste den vara stark. Smärta är läskigt. Det är ju en protest från kroppen att något inte är som det ska.
Wrooom!
Hej. tack *vinkar*
Smyger runt här ofta och läser, men skriver inte så ofta nånstans nuförtiden.