Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettallmänt
Läst 739 ggr
Chestnut
0

Underbar helg

Måste bara dela med mig av helgen som gick.

Började med ett par dagar i mitten av veckan/veckoslutet ute i nya huset. Är fantastiskt att bara kunna ströva runt i skogen eller sätta mig i hagen en stund Glad Har börjat stänga av min mobil när jag är där och bara koppla ifrån allt…

Sen var jag på fest i lördags med min "gamla" klass. Vi hade jättetrevligt och det kändes bra att få det som avslut. Börjar ny klass imorgon men vi kommer fortfarande stöta på varandra i korridorerna och ev ska jag läsa Ma C och Ke B med dem Glad Grillade och dansade (lagom mycket).

Sen igår var jag på stan och hade mysfika med en helt fantastisk människa som jag verkligen kan prata om allt med.. Vi skrattade, fikade och myste.

Jag har onekligen haft ont under helgen men det har varit så mycket positivt så det har varit lättare än vanligt att bita ihop. Flört

Så imorgon väntar skolstart för min del…

Hoppas att ni har det bra!

Med vänliga hälsningar
Chess

Chestnut
0

Även idag har roliga saker hänt - min syster klarade teoriprovet och uppkörningen vilket innebär att hon är den första i vår familj att ta körkort! Skrattande

Är jättestolt lillasyster som nu ser fram emot att bli körd istället för att spendera timmar på resecentrum för att bussarna inte är synkade Kyss

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
0

Åh vad underbart det låter alltsamman! Glad

Rita-S
0

skönt att du haft trevligt i hälgen! Verkar som du haft trevligt nog för mig med :) Det behövdes!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida