Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettgod-morgon
Läst 796 ggr
Farwuq
0

God morgon 5:e september

Morrn morrn, hoppas solen jagar bort skuggiga tankar och känslor.

Flört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

sissie
0

God morgon. Är trött som en gris då jag varit på resande fot i Norge och kom hem i morge klockan 4. Hoppas helgen har varit bra för er.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

[Tassy]
0

god morgon alla. Här är det väldigt långrandigt, väntar på att sambon ska behaga kliva upp och sen blir det idiotpluggande inför ett seminarium i morgon. Obestämd

sissie
0

Kör så det ryker med bokstäverna. Glöm inte att ta paus och ladda geniknölarna med ny energi emellan varven. Glad

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Chestnut
0

God förmiddag!

Här är det flyttstök för fullt, första visningarna blir på tisdag. Bokhyllor monteras ner, böcker bärs undan… Problemet är att 80 % av det som är kvar är pappas saker. Vart ska vi ställa dem? Obestämd Hum hum… Men bland alla saker har vår borttappade kamera ploppat upp igen! Skrattande

Samtidigt lagar jag mat och försöker att skriva spanska inlämning…

Min kropp värker redan för fullt så det kommer att bli en lååång dag…

Med vänliga hälsningar
Chess

sissie
0

OJ! FörvånadIngen kan kalla dig för latmask i alla fall.

Kul att kameran kom till rätta. Tänk att det ibland ska behövas en flytt för att hitta saker. Själv har jag slarvat bort ett pyttelitet minneskort till min mobil. Satt flasttejpat på ett papper. Nåja. Jag har spara t alla bilder på datorn tack och lov.

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Chestnut
0

Har helt enkelt inte tid att vara lat Tungan ute'

Kameran har varit borta sen april så va jättekul att hitta den igen! Nu blir det många fina höstbilder på hästarna och skogen Glad

Med vänliga hälsningar
Chess