Din berättelse
Jag har tänkt att påbrja en ny artikelserie nu under hösten där jag behöver er hjälp.
Jag vill intervjua er via PM om er sjukdom, hur ni upplever den, vad den innebär med mera. Om man vill går det bra att vara anonym.
Detta är ett tillfälle att få sprida kunskap om din sjukdom. Vissa av oss har väldigt ovanliga sjukdomar och andra har betydligt vanligare.
Även anhörigberättelser vore intressant!
Kontakta mig via PM eller här i tråden om du är intresserad av att ställa upp 
Med vänliga hälsningar
Chess
Jag ställer upp 
Jag kan ställa upp :)
jag kan med ställa upp om det vore intressant :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Toppen!
Kommer att kontakta er via PM sen när jag har fått ordning på saker och ting, troligen i slutet på augusti.

Med vänliga hälsningar
Chess
Vilken toppen idé. Jag har själv ingen sjukdom jag vet om som jag kan bidra med, men jag kan ju ge ett bidrag i alla fall. PM:ar dig Chestnut.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Perfekt då e jag ledig ;) Sjukdom har jag väll inte, förutom astman då, jag har ju annars min skada men de e kanske potato potato :)

Jag kan också ställa upp
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Ställer åxå upp om det kan vara nåt av intresse!
Kanske jag med då eftersom så många andra gör det.
underbart!
Som sagt PM dyker upp om ett par veckor, lånar bara datorn en snabbis nu.
Med vänliga hälsningar
Chess
Nu har jag börjat skicka iväg lite PM. Har ni inte fått än kommer det ikväll eller imorgon.
Känn ingen tidspress på er att svara, publicerar maximalt en i veckan så det är ingen panik! Utan ta tid på er 
Med vänliga hälsningar
Chess
Jag har fått och svarat :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Jag ska försöka ta mig tid att svara snart (jag HAR massor av tid, men jag är rastlös och disträ inför flytten 
)
#12 Jag har också fått och svarade på en gång. Funderar över varför det inte kommer någon bekräftelse.
Chestnut är mitt uppe i en flytt med sparsam tillgång till datorn, så svaret ifrån henne kan dröja en stund 
Som tassy säger, jag är mitt uppe i allt för tillfället (flytt, "rensa" mitt liv i övrigt och provtagning för att hitta vad som är fel på min kropp) därav har jag inte hunnit läsa igenom era svar ännu (tänkte skicka bekräftelse när jag hunnit läsa och därmed ställa lite kompletterande frågor).
Men i PM boxen ligger för tillfället från peter54, Rita-S och babydragon. Ska läsa igenom så fort som möjligt (men inte idag). 
Med vänliga hälsningar
Chess
*puttar upp som påminnelse för er som ännu inte har svarat*
Har för nästa vecka med men sen är det tomt!
Med vänliga hälsningar
Chess
Jag ska verkligen försöka att ta mig tid med detta.

Har svarat och skickat den till dig nu. Behövde en spark i baken för att komma igång och svara
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Har fått av mongu och tassy nu med.
Återigen, tack alla ni som ställer upp! Jag (och säkert många andra) tycker att det är oerhört intressant att läsa!

Med vänliga hälsningar
Chess
#19 Samma här 

Jag kan ställa upp om det finns intresse för stamning och om det räknas. Egentligen är det ett handikapp.
#22 Självkalrt räknas det!
Mejlar dig inom de närmsta dagarna 
Med vänliga hälsningar
Chess

#23 Ok :)
Om ni inte är trötta på mitt eviga gnäll redan kan jag också ställa upp!
Vänliga hälsningar
Cindy
#25 Är vi absolut inte! Både du och Birke har nu fått PM!

Med vänliga hälsningar
Chess
Puttar upp för att påminna!
Med vänliga hälsningar
Chess
Även nya medlemmar på sajten är välkomna att delta i denna intevju-serie.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Har fått in ytterligare en intervju så det blir artikel även denna helg!
ALLA är välkomna att bidra, antingen skriver ni i tråden här eller skickar PM till mig!
Med vänliga hälsningar
Chess
Verkar som att förra veckans artikel blev den sista såvida inte någon mer känner sig manad.
Tack till alla er som har ställt upp!

Med vänliga hälsningar
Chess