Tyst i skuggan
Har blivit allt tystare här på sistone. har ni gått och gömt er? 
Jag har själv haft fullt upp den senaste tiden men förhoppningsvis får jag mera tid nu framöver. Har hunnit skriva färdigt en artikel, nu måste bara kameran jagas rätt på så kan den publiceras 
Hoppas att ni mår bra i sommarvärmen!
KRAM
Med vänliga hälsningar
Chess
Jag känner mig ganska skyldig, då tiden varit knapp ett tag. Men lovar bot och bättring.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Denna helg har jag varit bortrest. Men nu är jag hemma igen. Kommer nog att vara lite utslagen idag då musklerna värker efter tre dagars spalnde och 80 mil bakom ratten.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Jag blir mest sittandes när de inte är någon annan som skriver 
#1 & 2 Inte behöver ni känna er skyldiga! Ville främst kolla att jag inte blivit helt övergiven 
#3 Haha 
Med vänliga hälsningar
Chess
Har varit utslagen i en jätte elak magflunsa. men nu är jag på benen igen. Peppar peppar.
Skönt att den är över. Maginfluensa är inte roligt.
Wrooom!
#5 Uscha, maginfluensa är inte att leka med. Skönt att du är "back on track" igen!
Med vänliga hälsningar
Chess
Japp :) ska jobba inatt :) hoppas det går bra. Nu har man ju ingen koll på vilka patienter som är där. Hatar att vara borta länge från jobbet. Men ja ska jobba hela midsommar. Money money :)
Haha, ja midsommar brukar vara välbetalt att jobba 
Med vänliga hälsningar
Chess
Nu har jag lagt ut en ny artikel som jag hoppas att ni finner läsvärd 
Med vänliga hälsningar
Chess
Är sådär tyst här igen. känns som att vi är ett fåtal som sitter och tjötar bara.
Har ni alla andra gått i ide? 
Med vänliga hälsningar
Chess
Jag tror det är många som bara är inne och läser, men har inget att skriva.
Wrooom!
jag har varit borta en del dagar utan internet, och haft en hel del att stå i med när jag kom hem bara :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.