Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettgod-morgon
Läst 941 ggr
Farwuq
0

God morgon 6:e november

Glad lördag till er alla.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Mosaik02
0

Go morgon eller go eftermiddag får det väl bli

blir ingen rolig lördag här inte Rynkar på näsan familjen har bestämt att det ska ätas middag och jag känner att jag orkar inte kroppen gör ont och jag känner mig trött suck och min kära familj har noll förståelse så det blir väl ungefär 6 timmar av tortyr där man ska låtsas att man mår jättebra och orka med att att laga mat fixa och dona

jag längtar redan tills jag kommer hem ikväll då blir det egentid WoW och smärtstillande och tystnad underbart

Chestnut
0

God dag!

Jag är kvar på sjukhuset efter torsdagens operation. Mår riktigt kasst och hela dagen har spenderats med att vänta på läkare och försöka få ner smärtan såpass att jag kan sova lite.

Igår kväll hittade personalen mig på toalettgolvet, hade troligen svimmat pga smärtorna i knä och mage. Så fick åka till röntgen mitt i natten i fall det hade hänt något i knäet. Men det såg bra ut. Så kan vara som så att det är inre stygn som har spruckit upp, de syns ju inte på röntgen…

Men men, har fått rapporter om att det är fint men väldigt kallt väder här idag. Familjen håller på och skruvar ihop vår nya soffa hemma så den är iordning när jag kommer hem. Glad Vilket förhoppningsvis blir imorgon eller på måndag.

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
0

God dag i helvetet…

Jag har smärtor som inte går att beskriva, en mage som är så knasig att jag inte vågar prova citodonet jag har fått utskrivet och ett psyke som havererat då jag blev tvungen att avliva mitt lilla hjärtegryn Iskall sen i går kväll. Som grädde på moset blev sambon inringd på jobb, så jag var helt ensam.

Jag får inte i mig mat, jag får inte i mig smärtstillande, tårarnabara rinner och skolarbetet hopar sig över mig då jag är för dålig för att orka sitta i skolan. Fick springa ifrån en föreläsning i fredags, darrig och kallsvettig med kväljningar.

Har också fått veta att min gastroskopi kommer att dröja många månader till. Allt känns förjävligt just nu, börjar bli väldigt inåtvänd, apatisk och aggressiv nu.

BabyDragon
0

Men tassy :( Det hjälper kanske inte så mycket men många kramar på dig och hoppas det blir bättre snart.

Undrar om det är nått i luften eller nått då så många verkar ha problem med svår värk. Har själv det och har mest fått ligga till sängs sen igår. Synen på ögat är än sämmre så det beror säkert på nacken.

Hoppas ni alla mår bättre snart och att helvetet lägger sig snart. Kramar