God morgon 12:e november
God morgon skuggfolk!

Här i söder är det fuktigt och 7,6°C
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Vette f*n vad temperaturen är, men det är antagligen rätt fuktigt då de regnat här i Skövde. Hmm!
#1 Visst är det underbart att eländet äntligen börjar regna bort?
Här småregnar det och rinner för fullt från taket.
Den här natten har varit hemsk. Kräkningar har varvats med intensiva smärtattacker och i grunden har febern legat och drivit ut svetten ur kroppen. Är lite orolig faktiskt.. 
Med vänliga hälsningar
Chess
Låter inte alls kul.

Hoppas att det blir bättre snart.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Här håller vi 0:an och de mörka molnen verkar äntligen bestämma sig för att släppa ner mer snö åt mig.
Jag sov dåligt inatt, inte värk, för jag tog tabletter, men dum mage, för jag slarvade med ätandet igår, och har missat omeprazolen nån dag. Hade en orolig hund oxå, pga för stort älgben igår.
Alla förmiddagssysslor är avklarade, nu ska jag fördriva en timme i väntan på att ta en tur med 4 hundar och släde. Invigde säsongen igår med 3-spann. Ska nu första gången köra en runda med 4-spann. Jobbar mig sakta men säkert upp mot 5-spann, sen kanske det blir stopp. Vågar nog inte med mer hundkraft, tror jag.
Ska nog lämna datorn och göra vattenbyte i 2 akvarium. Lycklig över att kunna köra allt med slang, inget bärande av tunga hinkar längre!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
#2 Resorb/vätskeersättning är din vän! Krya på dig!
Här har det varit lungt idag, har pluggat med min aspiementor och varit bortbjuden på middag hos sambons syster.
Fick äntligen sova ut idag också, nästan 12 timmars sömn kammade jag hem i natt! Ändå har jag varit vidrigt trött idag med! 
Nu på kvällskvisten tjuvstartade jag med att baka lite julgodis. Nu återstår bara att hålla långfingrade karlen borta ifrån sötsakerna 
#4 Voffen kanske också ville ha magmedicin av något slag om denne tuggat i sig för mycket märg?
*fniss*
#2 Hoppas verkligen det ger sig :o
Här har det jobbats inatt. Har äntligen varit till optikern. Det vr inge fel på glasögonens styrka, trycket i ögat eller tårfilmen. Så en remiss är skickad till ögonläkare :( Usch vill inte!
Annars är det bra :) saknar min sambo. ska strax hem och krama på han :D

#5 Njae, hon ville bara ut och bajsa!
Fast är magen dålig, inte bara för full, så får hon canikur, som lugnar magen så vi båda får sova!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter