God morgon 29 November
Kan inte sova inatt. Tänker bara på pappa som ska in på hjärtoperation kl 08.00. Hoppas att det går bra 
Håller tummarna för dig och din pappa.
Jag ska alldeles strax gå och sova. Sitter faktiskt i sängen just nu efter att ha skrivit några fler rader på min bok, som förhoppningsvis ska bli klar någon gång i framtiden. Får se om den kan bli hyffsat bra.
Skriva och hitta på historier tycker jag är ett bra sätt att få stimulans för hjärnan och skapa lite trötthet.
En del skriver dikter, jag skriver stories och böcker. Aldrig publicerat någon dock. Många blir bara halvfärdiga.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
#0 Hoppas att det går bra för din pappa, håller tummarna för fullt!
Sitter och mår pyton i skolan, gjorde en vurpa på isen i morse utöver allting annat som strular 
Med vänliga hälsningar
Chess
#1&2 Tack så mycket :) det gick bra, han ska få komma hem idag ^^
#1 Skriver också på en bok, ja det är väldigt avslappnande och stimulerande för hjärnan. Jag skriver i första hand som hobby och för att det är kul, sen får vi se om det blir nått. Dikter är skönt att skriva när man är på hummör :)
#2 Nej ucsh halka är bland det värsta som finns! Krya på dig vännen. Kram
#2 Kors. Är du någon form av olyckskorp? Allting verkar drabba dig just nu.
Hoppas du mår bättre efter en natts sömn.
#3 kan vi få ett smakprov här på sajten? Jag lägger ut bitar av min lite då och då på sci-fi sajten. (Usch på mig! Nu gör jag reklam!)
Kan ju pigga upp flera här inne med något annorlunda att läsa.
Wrooom!
#3 Det var härligt att höra att allt gick bra med din far!
Jag har en riktigt tung skitdag, magen har lagt av och var in på akuten i natt, till ingen nytta som vanligt. Det var ju inte livshotande så jag skulle köpa inolaxol på apoteket… fick inte ens recept
sjukvårdsrådgivningen sa att jag skulle packa väskan och förbereda mig på inläggning, johejdu… en fot i arslet fick jag.
Har fått i mig nexium och lite yoghurt idag, uttorkningen fortsätter att eskalera. Nu har både händer och läppar spruckit sönder så jag blöder. Har ont så jag skriker och gråter emellanåt och ligger i fosterställning så fort jag intar något. Jag ska inte ens säga högt vad jag anser om vården just nu. 
Då kan jag säga det med ord. Vården stinker just nu. Fast det var nog för milt uttryck.
Om du är så uttorkad att händerna blöder borde de väl lägga in dig några dagar så du får vätska upp dig? Kontig syn de har.
Hoppas medicinen gör det bättre så du kan få i dig mat och vatten.
-13 grader idag. Någon som ska ut och åka skidor? Jag har inte åkt skidor på säker mer än tjugo år. Var aldrig speciellt förtjust i det. Jag har dock inte provat att åka slalom. Det kanske är kul.
Wrooom!