Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettgod-morgon
Läst 1194 ggr
Chestnut
0

God morgon 1:a December

Ny månad och inte långt kvar till jul Glad

Hur vet man att det är kallt?

Jo det är kallt när inomhustermometern i det varmaste rummet står på 12,3 grader mitt i natten, utomhus är det -20 grader och bilen vägrar att starta! Förvånad *sitter med filtar och fingervantar*

Med vänliga hälsningar
Chess

Pajjen
0

Jo, det håller jag med om!
Därför har man en braskamin som man eldar upp i sååå fort man kommit innanför dörren. Sen kurar man ihop sig framför den med sina vovvsingar och bara sitter och tittar ut genom fönstret på all vacker snö. :)

http://marslammet.blogg.se (Ett liv med ätstörningen Anorexia Nervosa och lite för mycket energi i en lite för liten kropp)

Chestnut
0

#1 Vi ska till och investera i en braskamin faktiskt. Är så mycket strul med vår värmepanna, den funkar inte när det är för mycket snö runt ledningarna (vilket det är nu…). Kommer en sotare och några andra gubbar och ska kika på det imorgon Glad

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
0

god kväll. Jag slåss med akuten och VC som har slarvat bort en remiss någonstans sinsemellan Obestämd en akutremiss som jag skulle haft för över en månad sen…

Chestnut
0

#3 Förvånad?!

Med vänliga hälsningar
Chess

BabyDragon
0

Jag har haft en underbar födelsedag med sambon och sedan jobbet då det även var julbord idag. Nu har jag riktigt ont, men det var det värt :D

sissie
0

Oj då! Någon som fyllt år ser jag. GRATTIS!!!Glad

Själv har jag varit på språng idag och hittat lite julklappar.

Köper inte så många nu förtiden då ungarna bara vill ha pengar, men kollar i alla fall. Man kan ju hitta saker som bara skriker om att den passar.

Så idag blev det en mekanisk leksak till en liten vovve, ett par häftiga böcker av anorlunda natur, ett plojmunstycke till en dusch med lapor i och några andra småsaker.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg