Vandrande sjukdomsbok
Ursäkta men här kommer en gnälltråd.
När jag var 18 fick jag astma, när jag var 21 fick jag whiplash, när jag var 26 fick jag IIH och nu så säger mina fingerleder AJ…… Och handled med. Finns psoriasisartrit i familjen så känner mig inte jätteglad. Får tid till en annan ont i fingrarna och vissa rörelser gör alltid ont, Vill inte söka för jag är där så mycket ändå….. och det är aldrig samma läkare två gånger i rad.
Skulle jag behöva lägga till en sjukdom till vet jag inte vad jag skulle göra. Känner mig nerbryten nog som det är.
Men jag har det inte värst här heller. Men det är svårt att hålla igång ett jobb och träning när båda påverkar mitt mående under dagen (vågar inte träna de dagar jag jobbar ifall jag blir för dålig)
Idag känns bara bläääääääääää
Så, nu har jag fått gnälla av mig
Låter jobbigt. Kram
Ja huvva, jag känner igen det där. Jag har också en rejäl journal med allt möjligt i. IBS, njursten x flera,diskbråck, IIH. Och som dig har jag också börjat få värk i kroppen, men jag vet inte äns om jag vågar nämna det för doktorn, haha.
Men du kanske kan prata med doktorn om det då du är där i något annat ärende då det kan vara bra att få det uppkollat om det skulle vara psoriasisartrit.
Kramar till dig!!
//Maria
Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.
Vill inte ha fler sjukdommar och fler mediciner. Har haft detta problem i många år och aldrig riktigt vågat ta upp det ifall att det skulle vaa något. Och sedan dess har jag samlat på mig de andra "titlarna". Och det verkar inte bli bättre med åren. Känner mig urgammal :P
Nu har jag sökt VC för detta. Ska få komma dit vilket år som helst…..
Nu orkar jag inte mer! Grinade av smärta inatt och hade en liten febertopp. Sambon tänkte släpa mig till akuten men jag vägrade. De gör ändå inget. Men ska ta mig i kragen och gå till vårdcentralen imorgon. Man kan ju ha tur och träffa någon som kan hjälpa. Eller som vet någon som kan hjälpa.
Hur går det för dig?? Har du fått något hjälp?
Kram
//Maria
Jodå jag har kommit till doktorn.. De gö en utredning fö lederna och jag får träna nacken. =)
Det låter bra =)
//Maria